27-M: VINE A MADRID AMB LA INTERSINDICAL VALENCIANA


15 / 05 / 2017 | correus

27m

27-M; VINE A MADRID AMB LA INTERSINDICAL VALENCIANA

03 / 05 / 2017 | INTERSINDICAL

Intersindical Valenciana posa autobusos per acudir a la manifestació de les Marxes de la Dignitat el 27 de maig.

Les Marxes de la Dignitat han convocat el proper dissabte 27 de maig una gran manifestació unitària a Madrid. La manifestació es fa per exigir un canvi de les polítiques socials, laborals i econòmiques que estan afectant tan negativament a les treballadores i treballadors i al conjunt de la ciutadania.

Intersindical Valenciana és una de les organitzacions que formen part de les Marxes de la Dignitat des de la seua fundació. És per aquest motiu que fem una crida al conjunt de les persones afiliades i simpatitzants a acudir a la manifestació i a fer-ho amb nosaltres.

El punt de concentració de les persones del País Valencià serà la Plaça Roja de Vallecas, a partir de les 12 hores, on es farà un acte reivindicatiu, es dinarà i des d’on s’iniciarà la marxa a peu fins la Plaça de Neptuno on convergiran totes les columnes dels diferents territoris. La manifestació començarà a les 17:00 hores des de la Plaça de Neptuno i anirà pel Passeig del Prado, Cibeles, Alcalà, Gran Via per acabar a l’alçada de la Plaça d’Espanya on es faran diversos parlaments de les persones portaveus de les Marxes de la Dignitat.

Intersindical Valenciana posarà autobusos des de València per acudir a Madrid. Els autobusos que eixiran a les 7:00 hores des de la Gran Via cantonada Juan de Mena tindran un cost de 20 euros per persona. Per reservar la vostra plaça heu de telefonar al 96-3919147 o emplenar el formulari adjunt. Per pagar podeu fer-ho a la seu del Sindicat de València o bé el mateix dia del viatge.

La tornada dels tots els autobusos serà a les 21:00 hores des del punt que ens indicaran les companyes i companys de Madrid que estan organitzant la manifestació.

Per acudir a Madrid des de Castelló o Alacant poseu-vos en contacte amb les nostres seus als telèfons següents: Alacant (96 598 51 65) o Castelló (964 26 90 94).
Accedeix al formulari per a reservar plaça a l’autobús.

Si ixes d’altre lloc fora del País Valencià, crida’ns i et passem el telefon de contacte.

27-M: VEN A MADRID CON LA INTERSINDICAL VALENCIANA
03/05 / 2.017 | INTERSINDICAL

Intersindical Valenciana pone autobuses para acudir a la manifestación de las Marchas de la Dignidad el 27 de mayo.

Las Marchas de la Dignidad han convocado el próximo sábado 27 de mayo una gran manifestación unitaria en Madrid. La manifestación se hace para exigir un cambio de las políticas sociales, laborales y económicas que están afectando tan negativamente a las trabajadoras y trabajadores y al conjunto de la ciudadanía.

Intersindical Valenciana es una de las organizaciones que forman parte de las Marchas de la Dignidad desde su fundación. Es por este motivo que hacemos un llamamiento al conjunto de las personas afiliadas y simpatizantes a acudir a la manifestación y hacerlo con nosotros.

El punto de concentración de las personas del País Valenciano será la Plaza Roja de Vallecas, a partir de las 12 horas, donde se hará un acto reivindicativo, se comerá y desde donde se iniciará la marcha a pie hasta la Plaza de Neptuno donde convergerán todas las columnas de los diferentes territorios. La manifestación comenzará a las 17:00 horas desde la Plaza de Neptuno y irá por el Paseo del Prado, Cibeles, Alcalá, Gran Vía para terminar a la altura de la Plaza de España donde se harán varios parlamentos de las personas portavoces de las Marchas de la Dignidad.

Intersindical Valenciana pondrá autobuses desde Valencia para acudir a Madrid. Los autobuses que saldrán a las 7:00 horas desde la Gran Vía esquina Juan de Mena tendrán un coste de 20 euros por persona. Para reservar vuestra plaza tiene que llamar al 96-3919147 o rellenar el formulario adjunto. Para pagar puede hacerlo en la sede del Sindicato de Valencia o bien el mismo día del viaje.

El retorno de los todos los autobuses será a las 21:00 horas desde el punto que nos indicarán las compañeras y compañeros de Madrid que están organizando la manifestación.

Para acudir a Madrid desde Castellón o Alicante póngase en contacto con nuestras sedes en los teléfonos siguientes: Alicante (96598 51 65) o Castellón (964 26 90 94).
Accede al formulario para reservar plaza en el autobús.

Si sales de otro punto, fura del País Valenciano, llamanos y te pasamos el contacto.
—————————————————————————————-
Secció Sindical de l’STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001)  tel 665 637 900   .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)  @stas_iv_Correus