STAS-Iv amb les persones afectades pel temporal

Davant les greus inundacions que pateixen les comarques del sud, en especial, el Baix Segura, el Sindicat expressa la seua solidaritat

15 / 09 / 2019 | Intersindical temporal dana stas-iv solidaritat

STAS-Iv expressa la seua solidaritat i suport amb totes les persones que estan patint els efectes del temporal que afecta a diverses localitats i comarques valencianes, en especial, a les comarques del sud, com ara el Baix Segura.

El Sindicat insta a les diverses administracions públiques que posen tots els mitjans materials i econòmics per superar la situació que ha causat el temporal i per tornar a la normalitat el més aviat possible.

Davant aquesta situació sobrevinguda d’emergència, demanem les persones responsables de totes les conselleries i entitats que conformen el sector públic que es faciliten totes les actuacions necessàries per normalitzar la situació que està vivint tot el personal que treballa per a garantir els serveis públics essencials i que han estat afectats directament per aquesta situació. Ens referim a situacions que per una força major impossibilitaran que es puguen incorporar a treballar, tals com viure en localitats incomunicades per inundació, tindre les vivendes amb aigua, haver sofert danys que impossibiliten la seua mobilitat al centre de treball...

STAS-iV, demà dilluns 16 de setembre, farà gestions amb les persones responsables de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública perquè s’activen les actuacions necessàries per atendre les necessitats del personal públic i resoldre incidències d’infraestructures als centres de treball. A més a més, per a oferir tots els recursos i la col·laboració del sindicat en tot allò que puga contribuir a normalitzar la situació i pal·liar el patiment de tantes companyes i companys.

Finalment, des del Sindicat es vol reconéixer la tasca de les treballadores i treballadors dels equips d’emergència que estan treballant de valent per ajudar les persones afectades.

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació