Els sindicats convocants de la vaga del 28 d’octubre preparen noves accions per consolidar al personal interí i temporal

Les organitzacions, CGT, COBAS, Solidaridad Obrera, IAC, CUT Aragón, ISTA, Intersindical Valenciana, USTEA, SUATEA, CUT Galiza, SAS, SOMOS s’han reunit aquesta setmana per analitzar la vaga del passat 28 d’octubre i acordar noves accions per exigir els partits polítics, davant la tramitació del Decret Iceta al Congrés dels Diputats, que es garantisca la consolidació i la fixació del personal intern i temporal de totes les administracions públiques.

11 / 11 / 2021 | Intersindical personal interí mobilitzacions assemblea 15n abús de temporalitat

Els sindicats convocants valoren positivament el seguiment del personal intern a la vaga del 28 d’octubre i es comprometen a seguir treballant per aconseguir els objectius de la mobilitat. Per això han sol·licitat una reunió amb la Ministra de Funció Pública, M. Jesús Montero; reunions amb diferents partits polítics i convocaran accions els dies 23, 26 i 30 de novembre que es concretaran pròximament, sense descartar la convocatòria d’aturades.
Es convoca assemblea general dilluns 15 de novembre a les 18h
Per a tractar la continuació de les mobilitzacions durant el mes de novembre Intersindical Valenciana convoca assemblea general de personal interí i temporal de tota la funció pública (educació, sanitat, administració autonòmica i local, empreses públiques, justícia, etc.), dilluns 15 de novembre a les 18h en aquest enllaç.