09 / 04 / 2011 | correus

STAS-INTERSINDICAL VALENCIANA REBUTJA EL III CONVENI COL.LECTIU I ACORD FUNCIONARIAL DE CORREUS.

El Sindicat es mostra en desacord amb la signatura del III Conveni Col•lectiu de Correus signat pels sindicats CCOO, UGT, CSIF i SL que suposa una renuncia a les reivindicacions del personal que hi treballa. El document no arreplega ni millores econòmiques ni socials com ara: l’aplicació del Pla Concilia o de determinats aspectes de l’EBEP, cap pujada salarial fins el 2014 i com a molt arriba al cobrament dels deutes pendents. La plantilla ni ha estat consultada en referèndum ni se li ha preguntat sobre el contingut del conveni. A més, es manté una política contrària a la llibertat sindicals excloent a les organizacions sindicals no signants de les comissions de control.

Nosaltres hem intentat en aquesta negociació aconseguir el màxim de consens entre la representació de les treballadores i treballadors per poder tindre un bon conveni que arreplegara les reivindicacions del col•lectiu. No ha estat possible. Els sindicats signants han abandonat el personal i han deixat de banda la plataforma unitària que va mobilitzar milers de persones en 2010 sense importar-los la pèrdua de drets i de retribucions que suposarà la signatura del conveni/acord.

.....................................................
STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001) tel 665 637 900 .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)

STAS-INTERSINDICAL VALENCIANA RECHAZA EL III CONVENIO COLECTIVO Y EL ACUERDOFUNCIONARIAL DE CORREOS.

El Sindicato se muestra en desacuerdo con la firma del III Convenio Colectivo de Correos firmado por los sindicatos CCOO, UGT, CSIF y SL que supone una renuncia a las reivindicaciones del personal que trabaja. El documento no recoge ni las mejoras económicas ni sociales como: la aplicación del Plan Concilia o de determinados aspectos del EBEP, nada de subida salarail hasta el 2014 y como mucho el cobro de las deudas pendientes. La plantilla ni ha sido consultada en referéndum ni se le ha preguntado sobre el contenido del convenio. Además, se mantiene una política contraria a la libertad sindicales excluyendo a las organizaciones sindicales no firmantes de las comisiones de control

Nosotros hemos intentado en esta negociación conseguir el máximo de consenso entre la representación de las trabajadoras y trabajadores para poder tener un buen convenio que recogiera las reivindicaciones del colectivo. No ha sido posible. Los sindicatos firmantes han abandonado el personal y han dejado de lado la plataforma unitaria que movilizó miles de personas en 2010 sin importarles la pérdida de derechos y de retribuciones que supondrá la firma del convenio / acuerdo