PROCÉS D’INSCRIPCIÓ CONVOCATÒRIA DE LA CONSOLIDACIÓ A CORREUS.FINS EL 30 DE JULIOL


15 / 07 / 2016 | correus

agafar usar i tirar

PROCÉS D’INSCRIPCIÓ CONVOCATÒRIA DE LA CONSOLIDACIÓ A CORREUS.FINS EL 30 DE JULIOL

Dilluns 18 de juliol, l’empresa ha convocat Comissió d’Ocupació Central, amb un únic punt de l’ordre del dia: “Desenvolupament del procés de consolidació d’ocupació.” Aixó vol dir que s’obrirà el procés?

¿En esta reunió, l’empresa informarà del procés d’inscripció i coneixerem per fi les vacants a oferir en aquesta convocatòria per províncies?

Quan en els darrers anys hem perdut més de 15.000 llocs de treball, per jubilacions i traspassos ministerials de personal funcionari,  estes 1.600 places son una vergonya més de Correus i els seus sindicats #FirmaTot i més quan estes places son de contractes de fixos-discontinus.

El STAS-IV de Correus, us alerta i es troba al costat del personal que va aprovar o que puga aprovar: que haurien de tenir un contracte indefinit a temps complet, encara que este fos sense adscripció de destinació.

L’obertura del termini de sol•licituds que es faran de forma telemàtica a partir del dimarts 19 de juliol a través de la http://www.correos.es o del conecta corporatiu https://conecta.correos.es/Paginas/Inicio.aspx  després de la reunió del dilluns 18 sembla es procedirà a publicar la convocatòria
L’import dels drets per la participació en el procés selectiu serà de 10 € i es podrá tramitar també on line o a les oficines de Correus.

L’STAS-IV continuarà informan-te de com realitzar el procediment d’inscripció i de com donar.te el nostre suport, en la preparació, si n’hi ha confirmació, de la CONSOLIDACIÓ DE L’OCUPACIÓ  a Correus.

Davant de qualsevol dubte, truca l’STAS-IV! Estem de la teva part !

PROCESO DE INSCRIPCIÓN CONVOCATORIA DE LA CONSOLIDACIÓN EN CORREOS.HASTA EL 30 DE JULIO

Lunes 18 de julio, la empresa ha convocado Comisión de Empleo Central, con un único punto del orden del día: “Desarrollo del proceso de consolidación de empleo.” ¿Esto quiere decir que se abrirá el proceso?

¿En esta reunión, la empresa informará del proceso de inscripción? y ¿conoceremos por fin las vacantes a ofertar en esta convocatoria por provincias?

Cuando en los últimos años hemos perdido más de 15.000 puestos de trabajo por jubilaciones y traspasos ministeriales de personal funcionario, estas 1.600 plazas son una vergüenza más de Correos y sus sindicatos #FirmaTot y más cuando estas plazas son contratos de fijos-discontinuos.

El STAS-IV de Correos, os alerta y se encuentra junto al personal que aprobó o que pueda aprobar: que deberían tener un contrato indefinido a tiempo completo, aunque éste fuera sin adscripción de destino.

La apertura del plazo de solicitudes que se harán de forma telemática a partir del martes 19 de julio a través de la http://www.correos.es  o del conecta corporativo https://conecta.correos.es/Paginas/Inicio.aspx  tras la reunión del lunes 18 parece se procederá a publicar la convocatoria
El importe de los derechos por la participación en el proceso selectivo será de 10 € y se podrá tramitar también on line o en las oficinas de Correos.

El STAS-IV continuará informando de cómo realizar el procedimiento de inscripción y de cómo darte nuestro apoyo en la preparación, si hay confirmación, de la CONSOLIDACIÓN DEL EMPLEO en Correos.

Ante cualquier duda, llama la STAS-IV! Estamos de tu parte!

....................................................................
Secció Sindical de l’STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001)  tel 665 637 900   .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)