NOVA DEVALUACIÓ DEL NOSTRE TREBALL!

11 / 06 / 2010 | correus

NOVA DEVALUACIÓ DEL NOSTRE TREBALL!

Colps als treballadors públics i pensionistes, oració als mercats.

INTERSINDICAL VALENCIANA ha convocat JA! Concentració de protesta per la reducció salarial, hui dimecres 12, 14 hores, Delegació del Govern València Les mesures de reducció del dèficit de l’estat, entre les que se contempla la reducció dels salaris de tot el personal empleat públic a partir de juliol, junt a la congelació salarial per a 2011, aprovada hui pel Govern de l’Estat és injusta per diversos motius:

Criminalitza les empleades i empleats públics, de nou, fent-los pagar una crisi econòmica i pressupostària de la que no són responsables.
      Tot el personal públic no guanya grans sous: una reducció, encara que no arribe al 5%, pot ser catastròfica per a moltes economies familiars.
      El personal públic contribuïm al 100% a l’Hisenda Pública: tots els nostres sous estan controlats i cotitzen tant a la Seguretat Social com per IRPF.
      Carregar de nou sobre les nostres esquenes és , per comparació amb molts altres sectors, profundament injust.
      No se contemplen mesures de reforma fiscal que afecten les grans fortunes, els beneficis de la Banca, la devolució de les ajudes al sistema financer (origen del dèficit de l’estat), etc.

Intersindical Valenciana impulsarà noves mobilitzacions a partir de demà, per a la qual cosa anem a adreçar-nos a la resta de sindicats.

——————————————————

Crida de París: No pagarem la seua crisi!

Ens manifestarem -
el 16 de maig a Madrid -
del 4 al 6 de juny a Barcelona, -
el 17 d’octubre a Brussel·les

..........................................................
STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001)  tel 665 637 900 .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)

DE NUEVO DEVALUAN NUESTRO TRABAJO

Golpes a trabajadores públicos y pensionistas, oración a los mercados.

¡INTERSINDICAL VALENCIANA ha convocado YA! Concentración de protesta por la reducción salarial: hoy miércoles 12, ante la Delegación del Govern. Las medidas de reducción del déficit del estado, entre las que se conrempla la reducción de los salarios de todo el personal empleado público a partir de julio, junto a la congelación salarial para 2011, aprobada hoy por el Gobierno del Estado es injusta por varios motivos:
    Criminaliza a las empleadas y empleados públicos, de nuevo, haciéndoles pagar una crisis económica y presupuestaria de la que no son responsables.
    Todo el personal público no gana grandes sueldos: una reducción, aunque no llegue al 5%, puede ser catastrófica para muchas economías familiares.
    El personal público contribuimos al 100% a la Hacienda Pública: todos nuestros sueldos están controlados y cotizan tanto a la Seguridad Social como por IRPF.
    Cargar de nuevo sobre nuestras espaldas es , por comparación con otros muchos sectores, profundamente injusto.
    No se contemplan medidas de reforma fiscal que afecten a las grandes fortunas, los beneficios de la Banca, la devolución de las ayudas al sistema financiero (origen del déficit del estado), etc.

Intersindical Valenciana impulsará nuevas movilizaciones a partir de mañana, para lo que vamos a dirigirnos al resto de sindicatos.
—————————————

Llamada de París: ¡No pagaremos su crisis!
Nos manifestaremos -
el 16 de mayo en Madrid -