Excedències voluntàries incentivades 2011

10 / 10 / 2011 | correus

Bases de Excedències voluntàries incentivades 2011 .-

Requisit de participació: Ser funcionari o laboral fix en actiu en Correus i tindre complits els 57 anys a data d’efectes.
La preferència en la concessió .- serà per als que prestin servei en les següents àrees: Administratius; Tecnologia / Infraestructures; Manteniment, neteja i vigilància; Classificació / Tractament de pedra picada i CTP; Trànsit explotació, Servei interior públic i Trànsit interior d’Oficines.

Haver prestat serveis efectius sense interrupció en els 5 anys immediatament anteriors a la data d’inici de l’excedència.

en les Unitats de RRHH de la província i secretaries de les Direccions Corporatives del centre directiu. Presentació de sol licituds .-

vindrà determinada per les sol ‡ licituds i per la disponibilitat pressupostària de Correus.La concessió final .-

Personal funcionari .- Passaran a la situació d’excedència voluntària incentivada pot mantenir la situació d’alta en MUFACE, amb tots els drets inherents a aquesta situació, sent a càrrec de la Societat Estatal l’abonament de les quotes corresponents, fins que iniciïn qualsevol tipus de activitat laboral per compte propi o aliè i en tot cas, com a màxim, fins al’inici de l’edat de jubilació voluntària prevista legalment per al personal funcionari.

Personal laboral .- Es acullen sota la figura de baixa incentivada.

sou base, prorrateig de les pagues extraordinàries, triennis, complement específic I i complement de destinació meritat en el lloc de treball que ocupi.A cada mensualitat s’inclouran:

La indemnització s’abonarà en forma d’un nombre de mensualitats .- i abasten des d’1 mes fins a 38 mesos segons l’edat del, com es recull en la taula que us adjuntem.

Període de presentació de sol.licituds des del 13 al 28 d’octubre ambdós inclosos.

DAVANT QUALSEVOL DUBTE TRUCA AL STAS-IV.

.....................................................
STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001) tel 665 637 900 .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)

Bases de Excedencias voluntarias incentivadas 2011.-

Requisito de participación: Ser funcionario o laboral fijo en activo en Correos y tener cumplidos los 57 años a fecha de efectos.

La preferencia en la concesión.- será para los que presten servicio en las siguientes áreas: Administrativos; Tecnología/Infraestructuras; Mantenimiento, limpieza y vigilancia; Clasificación/Tratamiento de Canterías y CTP; Tráfico explotación, Servicio interior público y Tráfico interior de Oficinas.

Haber prestado servicios efectivos sin interrupción en los 5 años inmediatamente anteriores a la fecha de inicio de la excedencia.

Presentación de solicitudes.- en las Unidades de RRHH de la provincia y secretarías de las Direcciones Corporativas del Centro Directivo. Fecha de efectos: entre el 1 de diciembre de 2011 y el 29 de febrero de 2012.

La concesión final.- vendrá determinada por las solicitudes y por la disponibilidad presupuestaria de Correos.

Personal funcionario.- Pasarán a la situación de excedencia voluntaria incentivada pudiendo mantener la situación de alta en MUFACE, con todos los derechos inherentes a esta situación, siendo a cargo de la Sociedad Estatal el abono de las cuotas correspondientes, hasta tanto inicien cualquier tipo de actividad laboral por cuenta propia o ajena y en todo caso, como máximo, hasta el inicio de la edad de jubilación voluntaria prevista legalmente para el personal funcionario.
Personal laboral.- Se acogen bajo la figura de baja incentivada.
En cada mensualidad se incluirán: sueldo base, prorrateo de las pagas extraordinarias, trienios, complemento específico I y complemento de destino devengado en el puesto de trabajo que desempeñe.
La indemnización se abonará en forma de un número de mensualidades.- y abarcan desde 1 mes hasta 38 meses según la edad del solicitante, como se recoge en la tabla que os adjuntamos.

Periodo de presentación de solicitudes desde el 13 al 28 de octubre ambos incluidos.

ANTE QUALQUIER DUDA LLAMA AL STAS-IV.