EL 30 DE SETEMBRE EXAMEN DE CONSOLIDACIÓ DE CORREUS

27 / 08 / 2018 | Roberto Company Vidal

EL 30 DE SETEMBRE EXAMEN DE CONSOLIDACIÓ DE CORREUS PER CONSULTAR DADES.- les dades l'interessat ha d'introduir el seu número de NIF i data de naixement Internet: [url=http://www.correos.es]http://www.correos.es[/url] a la pàgina principal Informació Corporativa / Recursos Humans / Ocupació / Consolidació d'ocupació / Consulta. EL 30 DE SETEMBRE DE 2018, SERÀ LA DATA D’EXAMEN.- Revisades les reclamacions i esmenats els errors. Correus publicitarà pel mateix mitjà dels candidats admesos. Així com la data, províncies i llocs on es realitzaran els exàmens. PER PREPARAR L’EXAMEN.- l'STAS-IV de Correus us podem facilitar, el contacte amb un preparador que creiem eficient i també us podem passar l'enllaç dels companys i companyes de CGT, que entenem, et poden ajudar, sense cost, per preparar eficientment l'examen de CONSOLIDACIÓ del dia 30 de setembre. La data per a l'examen el diumenge 30 de setembre.

EL 30 DE SEPTIEMBRE EXAMEN DE CONSOLIDACIÓN DE CORREOS

PARA CONSULTAR DATOS.- los datos el interesado debe introducir su número de NIF y fecha de nacimiento Internet:  http://www.correos.es  en la página principal Información Corporativa / Recursos Humanos / Empleo / Consolidación de empleo / Consulta.

EL 30 DE SEPTIEMBRE DE 2018 SERÁ LA FECHA DE EXAMEN.- Revisadas las reclamaciones y subsanados los errores. Correos publicitará por el mismo medio los candidatos admitidos. Así como la fecha, provincias y lugares donde se realizarán los exámenes.

PARA PREPARAR EL EXAMEN.- el STAS-IV de Correos os podemos facilitar, el contacto con un preparador que creemos eficiente y también os podemos pasar el enlace de los compañeros y compañeras de CGT, que entendemos, te pueden ayudar, sin coste, para preparar eficientemente el examen de CONSOLIDACIÓN del dia 30 de septiembre.

La fecha para el examen el domingo 30 de septiembre.

Per més informació, crida a l’STAS-IV 665637900
Secció Sindical de l’STAS-IV a Correus.-
plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª Alacant (03001)