El 15 de setembre de 2015, la 19ª reunió, pel IV conveni

02 / 09 / 2015 | correus

en castellano en la derecha
negociacio correus

El 15 de setembre de 2015, la 19ª reunió, pel IV conveni i acord funcionarial, sembla que la direcció de Correus, continua en la seua desídia, no sols perden el 17% de facturació i s’apugen el 18% el sou, són tan xulos que ni porten ordre del dia a la reunió.

Per altra part, els consentidors (CCOO, UGT, SL i CSIF), que fan mobilitzacions de fireta. A canvi de què Correus els assegure els fons de formació i els privilegis sindicals en subvencions i hores de alliberacions regalades.

Caldria aprofitar la reunió de demà per convocar el concurs permanent de trasllats, posar data a la consolidació, adequar l’horari de les oficines els dissabtes, perquè puga lliurar la generalitat dels i les treballadores d’atenció al client. Tan sols aplicant el III conveni de Correus, és podria veure la bona voluntat de l’Empresa.

Que el personal fix discontinu, se li faça contracte indefinit sense adscripció de destinació.

Que s’aplique immediatament el decret de l’11 de setembre i els restituïsquen els dies addicionals d’assumptes propis (canosos) i que estos dies se pugen gaudir fins al 30 d’abril de 2016,

Que vista l’escama de l’augment bestial de sous dels directius, és facen una baixada del 35% (17 de baixada de facturació més el 18 de pujada autopujada) i que la quantitat no siga per damunt de 10 vegades el sou mínim interprofessional.

Negociació? SI! Contra els retalls de personal, per les 35 hores, pel cobrament de la paga extra de 2012 i l’IPC buitrejat, pel concurs de trasllats,... Per la consolidació, ja!

El 15 de septiembre de 2015, la 19ª reunión, por el IV convenio y acuerdo funcionarial, parece que la dirección de Correos, continúa en su desidia, no sólo pierden el 17% de facturación y se suben el 18% el sueldo, son tan chulos que ni traen orden del día a la reunión.

Por otra parte, los consentidores (CCOO, UGT, SL y CSIF), que hacen movilizaciones gravosas para los trabajadores y rentables para la empresa. A cambio de que Correos los asegure los fondos de formación y los privilegios sindicales en subvenciones y horas de liberaciones regaladas.

Habría que aprovechar la reunión de mañana: para convocar el concurso permanente de traslados, poner fecha a la consolidación, adecuar el horario de las oficinas los sábados, porque puedan liberar la mayoria de los y las trabajadoras de atención al cliente. Tan sólo aplicando el III convenio de Correos, se podría ver la buena voluntad de la Empresa.

Que el personal fijo discontinuo, se le haga contrato indefinido sin adscripción de destino.

Que se aplique inmediatamente el decreto del 11 de septiembre  y restituyan los días adicionales de asuntos propios (canosos) y que estos días se puedan disfrutar hasta el 30 de abril de 2016.

Que visto el aumento bestial de sueldos de los directivos, se hagan una bajada del 35% (17 de bajada de facturación más el 18 de la auto_subida) y que la cantidad resultante no sea, en ningún caso, por encima de 10 veces el sueldo mínimo interprofesional.

¿Negociación? ¡SÍ! Contra los recortes de personal, por las 35 horas, el cobro de la paga extra de 2012 y el IPC *buitrejat, por el concurso de traslados,... Por la consolidación,¡ya!

Secció Sindical de l’STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001)  tel 665 637 900   .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)