Col•lapse a Correus de cara al 20D i Nadal


15 / 12 / 2015 | correus

                      en castellano en la derecha
gabies

Col•lapse a Correus de cara al 20D i Nadal

STAS-Intersindical Valenciana denuncia la falta de previsió de l’empresa i considera que “cal fer fora una direcció que no gestiona correctament l’empresa”
RedactaVeu / València. 14/12/15
La Secció Sindical de la Intersindical Valenciana en Correus denuncia públicament la falta de previsió de la direcció de l’empresa pública de Correus que ha portat al col•lapse la seua gestió en aquest dies.  Per al sindicat la situació “és greu” en no haver previst que al mes de desembre coincidien tres campanyes: les eleccions sindicals de l’empresa, les eleccions estatals del 20D i el Nadal.

Esta manca de previsió ha suposat “una gran saturació de correspondència i paqueteria”. A hores d’ara, no s’han posat els mitjans per poder evitar el col•lapse per la gran quantitat de cartes, paquets, notificacions, vots per correu, propaganda electoral, felicitacions, regals… Tot açò, “per evitar noves contractacions o el pagament de les hores extraordinàries”, segons Intersindical.

“L’empresa pretén que la plantilla faça més hores de les corresponents a la seua jornada sense que siguen retribuïdes malgrat ser un frau a la seguretat social i a la normativa laboral. La direcció de Correus no ha fet la seua feina com tocava, ara bé, no ha dubtat en augmentar les seues retribucions en un 18% tot i que la facturació ha disminuït un 17% i s’han retallat plantilles, drets i salaris del personal que hi treballa”, assenyalen des del sindicat.

STAS-Intersindical Valenciana considera que “cal fer fora una direcció que no gestiona correctament l’empresa i que només estan per cobrar sense pensar en el bé comú de l’empresa, de la plantilla i de la ciutadania.  Per això, responsabilitza “els directius de la situació generada i dels trastorns que puga genera la seua nefasta gestió a la ciutadania en unes dates tan assenyalades”.

Colapso en Correos de cara a 20D y Navidad

STAS-Intersindical denuncia la falta de previsión de la empresa y considera que “hay que echar una dirección que no gestiona correctamente la empresa”

Redacta Veu / Valencia. 14/12/15
La Sección Sindical de la Intersindical Valenciana en Correos denuncia públicamente la falta de previsión de la dirección de la empresa pública de Correos que ha llevado al col • lapso su gestión en estos días.  Para el sindicato la situación “es grave” al no haber previsto que en el mes de diciembre coincidían tres campañas: las elecciones sindicales de la empresa, las elecciones estatales del 20D y la Navidad.

Esta falta de previsión ha supuesto “una gran saturación de correspondencia y paquetería”. A estas alturas, no se han puesto los medios para poder evitar el col • lapso por la gran cantidad de cartas, paquetes, notificaciones, votos por correo, propaganda electoral, felicitaciones, regalos ... Todo esto, “para evitar nuevas contrataciones o el pago de las horas extraordinarias “, según Intersindical.

“La empresa pretende que la plantilla haga más horas de las correspondientes a su jornada sin que sean retribuidas a pesar de ser un fraude a la seguridad social ya la normativa laboral. La dirección de Correos no ha hecho su trabajo como tocaba, ahora bien, no ha dudado en aumentar sus retribuciones en un 18% a pesar de que la facturación ha disminuido un 17% y se han recortado plantillas, derechos y salarios del personal que trabaja “, señalan desde el sindicato.

STAS-Intersindical Valenciana considera que “hay que echar una dirección que no gestiona correctamente la empresa y que sólo están para cobrar sin pensar en el bien común de la empresa, de la plantilla y de la ciudadanía. Por ello, responsabiliza “los directivos de la situación generada y los trastornos que pueda genera su nefasta gestión a la ciudadanía en unas fechas tan señaladas”