CALENDARI LABORAL, publicat el calendari laboral per a l’any 2016.

29 / 06 / 2016 | correus

calendari

CALENDARI LABORAL, el 17 de març publiquen el calendari laboral per a l’any 2016.
Entre altres qüestions cal destacar del seu contingut:
• Els Afers Particulars es podran gaudir durant el 2016 i els que prèviament s’hagen denegat, fins al 31 gener 2017.
• Els Afers Particulars per antiguitat (EBEP) de 2015 es podran gaudir pel personal funcionari fins el 31 de maig del 2016.
• Els Afers Particulars per antiguitat (EBEP) de 2016 es podran gaudir pel personal funcionari fins al 31 març 2017.
• Per la coincidència en dissabte dels dies 24 i 31 de desembre, es podran gaudir dos dies addicionals de descans fins al 31 de març de 2017. La redacció d’aquest punt pot comportar problemes a alguns col•lectius perquè RRHH afegeix l’afegitó de “personal actiu en aquests dies “. Davant de qualsevol dubte el millor és posar-se en contacte amb les nostres seccions sindicals.                Us adjuntem la resolució

CALENDARIO LABORAL, el 17 de marzo publicaron el calendario laboral para el año 2016.

Entre otras cuestiones cabe destacar de su contenido:
•      Los Asuntos Particulares se podrán disfrutar durante el 2016 y los que previamente se hayan denegado, hasta el 31 de enero de 2017.
•      Los Asuntos Particulares por antigüedad (EBEP) de 2015 se podrán disfrutar por el personal funcionario hasta el 31 de mayo de 2016.
•      Los Asuntos Particulares por antigüedad (EBEP) de 2016 se podrán disfrutar por el personal funcionario hasta el 31 de marzo de 2017.
•      Por la coincidencia en sábado de los días 24 y 31 de diciembre, se podrán disfrutar dos días adicionales de descanso hasta el 31 de marzo de 2017. La redacción de este punto puede acarrear problemas a algunos colectivos porque RRHH añade la coletilla de “personal activo en esos días”. Ante cualquier duda lo mejor es ponerse en contacto con nuestras secciones sindica.  Os adjuntamos la resolución.

Secció Sindical de l’STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001)  tel 665 637 900   .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)