Intersindical signa l’acord d’horaris en el Palau de la Música de Valencia

La Direcció i els Sindicats INTERSINDICAL VALENCIANA i CCOO del Palau de la Música han signat en el dia d'avui un acord d'horaris per a 2.014, amb la novetat de tancar al públic els dilluns.

23 / 02 / 2014 | Intersindical retallades

Si en altres ocasions aquestes negociacions han pogut resultar de tràmit, ara la negociació ha estat especialment complexa i duradora, doncs enguany ha caigut la llosa del dèficit del Palau, principalment sobre els departaments que treballen a torns, i de manera rellevant en el personal de Sala, el nou horari del qual ha estat l'apartat més difícil de negociar, a causa de l'important canvi d'horari que ha patit.
INTERSINDICAL manifesta la seua satisfacció davant l'acord aconseguit, que entenem és el menys onerós
Per això, la Direcció del Palau va introduir en la negociació, com a requisit indispensable, el tancament de l'Auditori al públic els dilluns i, amb això, la redistribució d'aquesta jornada de treball en la jornada setmanal restant.
Si bé la negociació ha tingut diversos moments de tensió, pels canvis que ha ocasionat en departaments com el ja esmentat de Sala, o també els d' Escenari i Manteniment, entre altres, INTERSINDICAL VALENCIANA manifesta la seua satisfacció davant l'acord aconseguit, que entenem és el menys onerós que es podia produir per al personal del Palau de la Música.
En breu els Sindicats i la Direcció del Palau de la Música reprendran la negociació del 4t Conveni Col·lectiu, interrompuda per aquesta altra negociació.