EL PERSONAL D’ADMINISTRACIÓ I SERVEIS I D’ATENCIÓ EDUCATIVA JA ESTÀ FART DE PERDRE EL TEMPS I DINERS

La comunitat educativa del País Valencià seguix en peu de guerra!!

Concentració PAS i PAE 28 de maig davant de la Conselleria d'Educació
Concentració PAS i PAE 28 de maig davant de la Conselleria d'Educació
29 / 05 / 2026 | Intersindical Valenciana-STAS Gva

Continuant amb les accions plantejades a l'inici de la vaga educativa per part dels col·lectius del PAS i PAE aquesta setmana teniem per una banda reunió conjunta amb la DG Funció Pública, representants de la Conselleria d'Educació i representats dels quatre sindicats presents en la Mesa de Funció Pública.

El passat dimarts 26 de maig va tindre lloc l'esperada reunió a 3 bandes però igual que esperada va ser decepcionant.

En la mateixa l'administració, tant la DGFP com Educació, va deixar clar l'interés que té en millorar les condicions laborals i professionals dels col·lectius PAS i PAE, i com a conseqüència millorar l'atenció educativa i el funcionament de l'administració educativa en general.

Van ser un conjunt d'excuses, falta de valentia, menyspreu de la inclusió i del personal que participa en la mateixa, ninguneig del personal d'administració que pràticament està treballant per l'SMI. Amb el pretext de la falta de pressupost pràcticament no van atendre cap de les nostres demandes i d'altres que no suposaven cap despesa econòmica no es van voler tindre en compte.

Com a conseqüència d'aquesta poca intenció negociadora, el dijous 28 de maig van proseguir les nostres mobilitzacions amb una aturada parcial des de les 9h fins les 12h amb concentracions davant de les DT d'Educació d'Alacant i Castelló i la Conselleria d'Educació a València.

Poc a poc, els col·lectius "invisibles", però a la vegada imprescindibles, estan prenent els carrers i estan convençuts que només queda proseguir amb les mobilitzacions iniciades incrementant la intensitat de les mateixes.

El proper 11 de juny tenim intenció de fer un jornada de vaga i manifestar-se a València per "forçar" un canvi d'actitud negociadora i fer-los entendre que els col·lectius PAS i PAE son imprescindibles i essencials en el bon funcionament del dia a dia en els centres educatius.

VOS ESPEREM A TOTES I TOTS!!
EL PAS I EL PAE TAMBÉ SOM EDUCACIÓ VALENCIANA I DEMANEM DIGNITAT!

https://stasweb.intersindical.org/docs/Concentracio%CC%81_PAS_i_PAE_28_maig.mp4

https://www.instagram.com/reel/DY4Fcl8gTgj/?igsh=MnFucHQ0YXZ5MGg=