Comencem a veure els fruits del II Pla d’Igualtat per al personal de la Generalitat

Transcorreguts tres mesos des de la seua aprovació, s'ha reunit la Comissió de Seguiment en la qual els sindicats participants (CCOO, UGT, CSIF i INTERSINDICAL) han manifestat el seu interès per avaluar l'aplicació del pla.

19 / 07 / 2017 | Intersindical polítiques d'igualtat ii pla d'igualtat dones

Encara que l'escàs temps transcorregut des del seu aprovació impedeix una conclusió definitiva les representants dels Sindicats que formen part de la Comissió de seguiment consideren que el balanç és positiu, no solament per les mesures aplicades sinó per les quals estan en preparació, per exemple l'estudi de nous permisos per a atendre a persones majors a càrrec . No obstant açò consideren necessari impulsar la difusió del pla entre la plantilla , coordinant criteris en tota l'Administració per exemple a l'hora de concedir el permís previst en el Pla per a l'assistència a tutories dins de l'horari laboral. Els responsables de recursos humans han d'aplicar de forma coordinada i homogènia aquestes mesures encaminades a facilitar la conciliació.