#23F totes les persones, totes les reivindicacions, JUNTES

Una trentena d’organitzacions valencianes i col•lectius socials han convocat una mobilització el proper 23F per expressar el rebuig ciutadà davant una situació en la que es descobreix la perversió democràtica i les falsedats de les elits al poder, i que recorda els temps de les intentones colpistes a principis dels anys vuitanta. Les llibertats democràtiques i els drets socials tornen a estar amenaçades, només que ara els neocolpistes no porten uniforme de guàrdia civil, sinó vestits d’Armani.

18 / 02 / 2013 | Intersindical mobilitzacions manifestació 23 de febrer

Per una democràcia real, no a la corrupció
Contra el colp d’estat dels mercats
Els drets socials també son democràcia