Sindicat de Treballadores i Treballadors de les Administracions i els Serveis Públics

Intersindical no signa el III Acord de la Comissió de Diàleg Social

Avui, 6 de juliol, s’ha signat un acord relatiu als criteris generals d’aplicació a la constitució i funcionament de les borses d’ocupació temporal en el Sector Públic Instrumental de la Generalitat al qual Intersindical Valenciana no s’ha adherit, ni pot recolzar.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 08 / 07 / 2018 | BorsesSector públic | sectori públic regulació borses ocupació temporal acord 6 de juliol

Agents Mediambientals: Cap a la revolta permanent

Avui 5 de juliol, els i les agents mediambientals de la Generalitat Valenciana s'han concentrat a la porta de la Conselleria d'Agricultura, Medi ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural i posteriorment han celebrat una assemblea en la qual el personal, amb el recolzament dels sis sindicats signataris, han aprovat per majoria el següent:

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 05 / 07 / 2018 | Condicions laboralsFunció pública | mobilitzacions funció pública condicions laborals concentració 5 de juliol 2018 agents mediambientals

Més coses de la Mesa Sectorial: Desdejunem dubtes

En la mesa sectorial celebrada ahir, 3 de juliol, es van aprovar, amb una poc habitual unanimitat, els Pactes per millorar les condicions laborals del Personal Educador d'Educació Especial, Educació Infantil i Fisioterapeutes de centres educatius i la re-classificació, mitjançant l'increment horari, de llocs de treball de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. Les condicions dels pactes i la nostra opinió ja la coneixeu pel correu d’ahir. Ara us farem un resum de les preguntes i els precs que es van fer i que va respondre la Directora General de Funció Pública.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 04 / 07 / 2018 | Condicions laboralsMesa sectorial | reclassificació personal igualtat personal centres educatius mesa sectorial condicions de treball

3 de Juliol: Quatre Pactes i una Sectorial

Un 3 de juliol de l'any 2003, ara fa tot just quinze anys, quatre persones: Pep Tur, Encarna Garcia, M. José Carrión i Salva Sanmartín, es concentraven a la porta de la Conselleria d'Educació, en resposta a una convocatòria d'Intersindical Valenciana, per a entregar un manifest elaborat per educadores d'educació infantil i educació especial durant tot un curs de treball i debat en seminari i signat pel 95% de la plantilla d'aleshores.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 04 / 07 / 2018 | Condicions laboralsFunció públicaMesa sectorial | personal educador nesa sectorial funció pública condicions laborals 3 de juliol de 2018

Educadores: Tres voltes rebels

Tres setmanes han estat el temps necessari per a que les tres jornades de vaga convocades per Intersindical Valenciana, amb el recolzament de les Plataformes d’Educadores, hagen fet tornar les Conselleries d’Educació i d’Administració Pública a la mesa de negociació. I no es tracta de cap opinió interessada, ha estat la mateixa administració, en paraules del Director General de Centres i Personal Docent, qui ha manifestat expressament la voluntat, i la necessitat, d’acabar amb la situació de malestar del col·lectiu, el clima de conflicte que es viu als centres i les successives jornades de vaga.

Continua llegint

Tossudament alçats a favor de la carrera professional

Corria el mes d’octubre de 2014 quan el conseller Moragues (PP), en una lliçó magistral de funambulisme polític, es va jugar la falta amb la bancada sindical i va aconseguir, tot d’una, a més de culminar el procés de retallades, perpetrar una modificació “intrauterina” espectacular d’un aleshores nonat decret de carrera el qual, en febrer de 2010, ja havia modificat un acord previ amb uns efectes econòmics efectius des de l’1 de gener de 2010. L’acord l’havien signat el 20 de febrer de 2008 totes les organitzacions sindicals presents en la Mesa Sectorial de Funció Pública.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 29 / 06 / 2018 | Condicions laboralsPersonal interí | personal interí drets laborals carrera professional

Continua la lluita dels i les Agents Mediambientals

Aquest dijous, 28 de juny, a les 11h, continuant amb la dinàmica d’unitat d’acció, totes les organitzacions sindicals convoquen una concentració d’Agents Mediambientals en la Ciutat Administrativa Nou d’Octubre.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 27 / 06 / 2018 | Condicions laboralsMobilitzacions | mobilitzacions condicions de treball concentració agents mediambientals 28 de juny

Mobilització d’Agents Mediambientals en el Dia Mundial del Medi Ambient

Aquest dimarts, dia 5 de juny, es va produir una protesta convocada pels sindicats UGT, CSIF, CCOO, Intersindical, CGT, USO, que engloben pràcticament la totalitat del cos d'agents mediambientals de la Generalitat Valenciana.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 06 / 06 / 2018 | Condicions laboralsMobilitzacions | pengem les claus mobilitzacions juny 2018 condions de treball agents mediambientals

La primera jornada de vaga del personal educador d’educació infantil i especial ha estat un èxit

Avui, 29 de maig, més d’un 33% de la plantilla ha secundat la primera de les jornades de vaga convocades per Intersindical Valenciana aquest mes de maig. I això, malgrat el joc brut d’una administració que ha optat per assumir les pràctiques patronals més reaccionàries que ens podíem imaginar i ha posat en marxa tot un seguit d’estratègies desmobilitzadores indignes i impròpies de qui hauria de ser referent i garantia dels drets laborals.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 29 / 05 / 2018 | Condicions laboralsMobilitzacionsPersonal educador | personal educador mobilitzacions jornades de vaga condicions de treball 29 de maig 2018

“In dubio, pro dextra”:  La cara fosca de l’Administració

Demà, dimarts 29 de maig, el personal educador d’educació especial i educació infantil de la Generalitat Valenciana està convocat a la cinquena jornada de vaga del present curs escolar.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 28 / 05 / 2018 | Condicions laboralsMobilitzacionsPersonal educador | personal educador mobilitzacions maig 2018 jornades de vaga condicions laborals

Trastorn patològic en Funció Pública: “Quo usque tandem abutere patientia nostra”

Avui, 24 de maig, ens hem desdejunat un DOGV al qual, a més d´una nova convocatòria de cursos de l’IVAP, hem trobat la resolució d’un concurs de mèrits. Si, no cap altra lliure designació, sinó un concurs de trasllats. Tot just eixa esquiva figura de la mitologia funcionarial valenciana, si més no des de fa més d’una dècada . Ja era hora!.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 24 / 05 / 2018 | Condicions laboralsFunció pública | procesos selectius ocupació pública funció pública concurs oposició concurs de mèrits

Baixes i absències

Absències per malaltia i incapacitat temporal

Agenda sindical

Trobada lectora

‘L’os de la música’ d’Isabel García Canet

Dimecres, 12 de setembre | 19h

S.C. El Micalet (Carrer Guillem de Castro, 73, València)

Presentació

‘Referències al mar’ de Rosa Marsilla

Dimecres, 19 de setembre | 19h

carrer Juan de Mena, 18, València

Exposició

‘Referències al mar’ de Rosa Marsilla

Dimecres, 19 de setembre | 19h

carrer Juan de Mena, 18, València

Àrees de la Intersindical

Política lingüística

Intersindical Valenciana defensa el requisit lingüístic en la mesa negociadora del personal de les Corts

El Sindicat reivindica en tot moment la garantia del coneixement de la llengua pròpia dels empleats públics que treballen a les Corts valencianes

Salut laboral i medi ambient

Intersindical Valenciana reclama un Pla de prevenció de riscos laborals en cada Conselleria

Solament la Conselleria de Sanitat té elaborat el Pla de Prevenció (DOGV 03, 04, 2018) que la Llei exigeix.

Salut laboral i medi ambient